tirsdag den 13. juli 2010

OZZY på LÆSØ



Hej....

Så har jeg været på Læsø med min familie og det har været sådan en GOD tur.

Vi startede med at køre til Frederikshavn og det var ikke så sjovt for jeg syntes ikke det er så sjovt at køre i bil men det gik nu fint. På sejlturen til Læsø (som varer 1½ time) var det heller ikke så sjovt....jeg var træt, gøede af alting og så var jeg måske også lidt bange og utryg, men det må I ikke sige til nogen - for jeg er jo ikke en tøsedreng, jeg er jo en Rottweiler i forklædning..haha. Men min menneske mor tog mig med op på dækket og så sad vi og hyggede og prøvede at slappe lidt af.

Den første dag derovre var jeg også lidt larmende..hihi (man er vel sheltie) - og helt oppe at køre over alting og da vi var på STOKKEN for at bade blev jeg så irriteret på de dumme bølger som bare blev ved med at komme ind og gøre mine poter våde så jeg gøede og gøede - men de forsvandt ikke......jeg skal nok få fat på dem en dag!. Men jeg var godt nok træt da vi kom hjem til sommerhuset.


Dagen efter vågnede Emil, min menneskemor og mig tidligt og gik en lang tur stranden og så startede den BEDSTE ferie simpelthen. Jeg syntes det var så dejligt derovre og nød at gå på stranden og løbe i vandkanten. Min menneskemor sagde at jeg var så SØD, DEJLIG, GLAD og helt vildt velopdragen (så jeg var noget stolt). Jeg gik løs rundt ved sommerhuset og kom altid ligeså snart nogen kaldte på mig, også selvom Felix (naboens jack russel) prøvede på at lokke mig til at gå over til ham, men jeg vidste jo at jeg ikke måtte og jeg vil jo gerne have at min familie er stolte af mig.






Da der var gået 4 dage tog vi til badesøen og der var vi de eneste, så der kunne jeg rigtig hygge mig. Jeg turde ikke helt gå ud så jeg kunne svømme, men pludselig svømmede emil langt ud og så måtte jeg jo lige smutte ud og redde ham....så jeg sprang ud og "hjælp" jeg fik hovedet under vand, men jeg var på en "mission" for at redde emil og jeg måtte igang med at svømme. Men jeg fandt hurtigt ud af at det var jo rigtigt nemt, så jeg svømmede lidt rundt og hyggede mig (-:




Det var så hyggelig og dejligt og jeg fik overtalt hele familien til at vi skulle derud igen dagen efter.



Jeg blev lidt træt efter al den svømning og vand leg, så jeg lige måtte tage en lur i armene på Emil....ren råhygge (-:



Det var så dejligt at være på Læsø og det bedste jeg vidste derovre var at sidde med snuden oppe i vinden og lukke øjnene og så bare nyde det. Min menneskemor mente at vi vist blev nødt til at flytte til Læsø, så meget som jeg elskede at være derovre...... (men det kan jo desværre ikke lade sig gøre og jeg vil jo også komme til at savne alle mine venner fra træning, hundeskoven og så Otto, så det er nok bedst at vi bare tager på ferie derovre).



Glæder mig allerede til næste år...........................





GOD FERIE TIL ALLE

2 kommentarer:

  1. Hej Ozzy
    Det lyder som en dejlig ferie. Jeg elsker også at bade og svømme. Heldigvis bor vi ikke så langt fra stranden, så min familie tager tit os hunde ud at gå ved vandet og bade. På fredag tager vi på ferie til sønderborg og skal bo lige ned til vandet og har en hundeskov som nabo.

    Mange hilsner
    Duchesse

    SvarSlet
  2. Hej Ozzy
    Skøn ferie du er på. Og hvor er du go`til at svømme:0) Din halvbror Freddy kan også li vand, men kun til maven og ikke længere. Du er ellers blevet stor og flot. Skønt billede i solnedgangen, ren idyl.

    K.h fra Liselotte og halvbror Freddy

    SvarSlet