fredag den 29. april 2011

Længe siden....



Alt for lang tid er der gået siden jeg skrev sidst, men der er sket meget her hos os. Min datter har fået en pony, Jolly som tager meget af hendes tid og også lidt af min. Men det er heldigt at Ozzy kan komme med i stalden og han elsker skoven som ligger lige ved siden af og vi går tit en tur mens Cille rider ved siden af. Ozzy er lidt bange for de STORE "hunde" med deres hårde poter, så han holder sig i meget god afstand og meget tæt på mig men jeg har ham også altid i snor i stalden, og når der er heste i nærheden. Han elsker også alle de andre hunde derude...der er den ene lille søde tæve, som bare ikke elsker ham...men han er tålmodig og bliver ved med at forsøge....

Min mor som absolut ikke kan lide hunde, ELSKER Ozzy. Hun spørger ikke, hvordan jeg eller børnebørnene har det når vi mødes, men hvordan Ozzy har det og når han har fået min mor til at elske ham, så kan han vist få alle til at elske ham (men hvem kan også stå for verdens bedste charmetrold...). Hun elsker at passe ham og vandrer i skoven og på havnen i timevis - for Ozzy skal jo have motion... Det eneste minus er at han bliver lidt forkælet for hun kan altså ikke stå for de øjne.... - og det har han jo selvfølgelig fundet ud af..haha

Vi startede midt i januar til agility, og det går så godt. Han ELSKER det så meget. Vi blev allerede efter 2½ mdr. rykket op på det hold, som havde trænet agility i mindst 8 mdr. mere end os - fordi Ozzy var så sej. Han nyder det så meget og kan slet ikke vente når de andre tager banerne, for han vil hele tiden... og det fortæller han så til hele banen...sikke en larm haha. Jeg skal nok ligge nogle billeder ind fra agility når allan har været forbi med kameraet.. :-D

Vi har opså været på kursus i "leg med din hund" og ozzy synes det var rigtigt sjovt og lærte at stå på "elefantfoden" og gå rundt. Han lærer ting så hurtigt. Er også rigtig god til at lukke døre og skuffer og skabe. Nogen gange skal man skynde sig at få fingrene ud af skraldespanden inden han lukker skabet i...

Ozzy døråbner:






Vi bruger rigtig meget tid i skoven og når allan tager med, så er kameraet også tit med. Her er lige et par billeder af vores lille/nu store guldklump:



































Fuld fart på og meget gerne med en pind i munden....




Sammen med sin gode ven Louie i fuld firspring....

Sammen med drengene.............




Livet med Ozzy er en stor fest og man bliver altid i godt humør, når han er i nærheden :-D









1 kommentar:

  1. Dejligt at høre lidt om Ozzy og se nogle billeder af den skønne dreng.
    Mange hilsner
    Anni og søster Duchesse

    SvarSlet