søndag den 30. maj 2010

OZZY update



Her er lige et lille hej fra Ozzy (-:

Det er lidt længe siden, men min mor har ikke haft en computer, så hun kunne skrive.


Tiden går hurtigt og jeg vokser og bliver stor og mere fræk (men på en god måde)....


Jeg er nu 6 mdr. gammel og min pels er begyndt at vokse sig lidt længere, specielt min bryst kasse er blevet rigtig flot. Når jeg bliver vasket engang imellem (når jeg har svinet mig helt vildt til i hundeskoven), så bliver jeg føntørret bagefter og så er jeg bare FLOFFY....

Jeg går til træning om tirsdagen og der har jeg fået nogle rigtig gode venner som jeg elsker at tumle med....Det er bare lidt træls, for efter sommerferien, skal de andre til at gå på "agility begynder", men jeg er ikke gammel nok, fordi de andre er mindst 1½ mdr ældre end mig. Min træner siger at jeg er dygtig nok til at fortsætte, men jeg skal lige være lidt mere udvokset. Men på mit nuværende hold "fører - begynder" træner vi tunnel, balancebom og slalom og det er bare SJOVT. Så efter sommerferien skal jeg igen på fører - begynder og så håber jeg at der kommer nogle andre søde hunde som er med på lidt sjov (-:


Da der var godt vejr i sidste uge var jeg med hele familien ude ved søen og der prøvede jeg at "svømme", jeg turde ikke gå så langt ud, så jeg svømmede, men jeg hoppede og hoppede og gøede og gøede, for det var vildt sjovt...min familie siger at vi skal til læsø til sommer og der skal vi bo lige ned til havet, så jeg skal nok få lært at svømme.....hvis jeg tør.

Vi går også tit i hundeskoven, og der er nogen store store hunde...men jeg er ikke bange for noget, de bliver bare sat på plads og hvis de slås med hinanden, så skælder jeg ud, for det er mig som bestemmer (-:. Jeg har også fundet en lille kæreste....hun er godt nok større og ældre end mig, men hun er halvt sheltie og halvt collie og bare så dejlig, vi kan lege sammen i timevis, hvis vi altså får lov.....




Her er lige et billede af mig og min "storesøster" Minnie...jeg er lidt bange for hende engang imellem for hun er meget skrap, men vi leger også sammen, selvom det altid er hende som skal bestemme hvad vi skal lege og det er næsten altid Minnie efter Ozzy. Men det er ok, for det er rigtigt sjovt...hihi








Her ligger jeg lige og hygger mig i skyggen, men det er også tit at jeg ligger oppe på solvippen og får lidt sol på maven...







Det var alt for denne gang, men vi skal nok blive bedre til at skrive lidt oftere og vise jer nogle billeder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar